A. Pentru a testa o automatizare sau un email flow deja creat, urmați acești doi pași:
1. Intrați în Automatizări > Listare automatizări, faceți click pe butonul Editare aferent automatizării dorite, și setați timpul de așteptare la 10 minute:

2. Adăugați la condiții și regula bazată pe Domeniu conține domeniul site-ului dumneavoastră.

Exemplul de mai jos, reprezintă o automatizare de coș abandonat:

B. Pentru a testa o automatizare de tip ecommerce, pe lângă etapele de mai sus, procedați după cum urmează:
- creați un cont de client pe propriul site, dacă nu aveți unul;
- pentru a primi emailul de coș abandonat, logați-vă în contul de client navigați câteva minute pe site și adăugați produse în coș, apoi părăsiți site-ul.
- pentru emailul de recenzie/review produse, logați-vă în contul de client și plasați o comandă de test.
Dacă ați urmat pașii de mai sus, dar nici după 30 de minute nu ați primit emailul:
- verificați în toate folderele clientului de email;
- pentru coș abandonat, verificați dacă încă mai aveți vreo pagină a propriului site deschisă într-un tab al browserului din care ați adăugat produse în coș;
- pentru recenzie produse, verificați dacă ați anulat comanda de test din greșeală imediat după ce ați plasat-o;
- verificați dacă aveți un URL de feed în setările listei și dacă are formatul/tipul corect.
- verificați dacă platforma site-ului dumneavoastră este integrată cu Newsman prin plugin sau Remarketing.
- pentru integrarea prin plugin, verificați dacă API key-ul, user ID-ul, ID-ul listei și Remarketing ID-ul sunt corecte.
- verificați dacă variabila (precum spinwheel_coupon pentru pop-up abonare tip roata norocului) din newsletter există și pentru adresa de email cu care testați, prin search după adresa respectivă.
- verificați dacă aveți vreo proformă sau factură a cărei dată scadentă a fost depășită.
- în cazul în care, toate cele de mai sus sunt în regulă, reluați testul sau anunțați-ne pe info@newsman.ro de problema dumneavoastră.