Funcția Salt la Trigger în automatizările de email marketing îți permite să sari unul sau mai mulți pași dintr-un flow.
Salt la trigger în emailurile automate
Poți crea orice flow de emailuri automate porning de la un trigger, ex: abonare, vizualizare, click, abandonare, comandă etc. În orice scenariu, dacă setezi o condiție de conversie, aceasta se va întâmpla pe ramura DA și nu se va întâmpla pe ramura NU.
Spre exemplu, pe ramura DA poti trimite un email automat după conversie, iar pe ramura NU poți trimite o serie de emailuri. Pot fi 2 sau 3, în funcție de strategia ta de a atrage și motiva abonatul să cumpere produse.
Exemplu de Salt la Trigger-ul X în flow de emailuri automate
În meniul Automatizări > Creare automatizare, selectează automatizarea dorită. Spre exemplu, după un click în newsletter. Setează timpul de așteptare (ex. 1 zi) și condiția (ex. nr comenzilor >=1).
Pe ramura DA, a finalizat comanda, poți pune acțiune de adăugare tag (ex. client) și de trimitere email după comandă, iar pe ramura NU, poți seta să se trimită mai multe emailuri.
La final, click pe Acțiune > Special > Salt la trigger-ul X
Și iată cum arată flow-ul de emailuri automate cu salt la trigger:
În exemplul de mai sus, arătăm cum se face Salt la alt pas din automatizare, dacă sunt îndeplinite condițiile de conversie. Dacă a primit un email sau două cu incentivizare și a finalizat comanda, atunci putem configura ca în automatizare să facă Salt la alt Trigger, ex. de trimitere email după comandă.