Automatizările predefinite din contul NewsMAN includ o serie de emailuri pentru: mesaje de bun venit, coș abandonat și recenzie produs.
Dacă aveți deja dataLayer Enhanced Ecommerce pentru NewsMAN Remarketing implementat, puteți parcurge pașii de mai jos:
1. Intrați în Automatizări > Galerie Automatizări, alegeți o automatizare și apăsați pe Folosește pentru a o edita.
Butonul Preview vă permite să vedeți rapid structura și emailurile din fiecare automatizare înainte de a o utiliza.
![automatizari-galerie-automatizari](https://kb.newsman.ro/wp-content/uploads/2021/06/automatizari-galerie-automatizari.png)
2. Denumiți automatizarea și faceți click pe Folosește automatizare
![foloseste-automatizare](https://kb.newsman.ro/wp-content/uploads/2021/06/foloseste-automatizare.png)
3. Se va deschide pagina de editare a automatizării unde veți putea face click pe fiecare email/newsletter pentru a-l modifica.
Va trebui să:
- schimbați logo și/sau banner,
- adăugați link către termeni și condiții/politica de confidențialitate,
- adăugați link către propriul site sau către alte secțiuni din site,
- adăugați datele de contact,
- schimbați textul și/sau subiectul etc.
Bifând Alege un draft sau Alege un alt template, puteți înlocui newsletter-ul automatizării predefinite cu un draft/template de newsletter anterior creat de dumneavoastră sau cu un alt template predefinit din galerie:
![Alege un draft sau alege un alt template](https://kb.newsman.ro/wp-content/uploads/2021/06/alege-draft-alege-un-alt-template.png)
- după ce ați terminat cu modificarea newsletterului, îl salvați făcând click pe butonul de Salvează de lângă subiect, apoi pe cel de Salvează acțiuni din stânga jos:
![Salveaza actiuni](https://kb.newsman.ro/wp-content/uploads/2021/06/salveaza-actiuni.png)
4. După salvare, testați flow-ul de emailuri automate, apoi activați automatizarea prin click pe Editare din dreapta sus și selectare status activ, apoi salvați:
![editare](https://kb.newsman.ro/wp-content/uploads/2021/06/editare.png)
![status activ](https://kb.newsman.ro/wp-content/uploads/2021/06/status-activ.png)
Frecvența de rulare se referă la numărul de ori pe care un mesaj automat este trimis într-un anumit interval de timp – aceasta ar putea fi setată la o dată pe zi, ceea ce înseamnă că mesajul este trimis o dată pe zi.
Procesarea recurenta este DA/ NU, se refera la rularea automatizarilor de fiecare data cand se indeplinesc conditiile din procesul de trimitere a acestor tipuri de e-mail (ne putem referi la welcome e-mail, care se va trimite de fiecare data, cand te abonezi la formular).
Afla mai mult despre cum poți crea și activa diferite automatizări din email marketing.