A. Pentru a testa o automatizare sau un email flow deja creat, urmați acești doi pași:
1. Intrați în Automatizări > Listare automatizări, faceți click pe butonul Editare aferent automatizării dorite, și setați timpul de așteptare la 10 minute:

2. Adăugați la condiții și regula bazată pe Email conține o adresă de email a dumneavoastră (sau mai multe adrese) și apăsați butonul Salvează condiții.

Exemplul de mai jos, reprezintă o automatizare de coș abandonat:

B. Pentru a testa o automatizare de tip ecommerce, pe lângă etapele de mai sus, procedați după cum urmează:
- creați un cont de client pe propriul site, dacă nu aveți unul;
- pentru a primi emailul de coș abandonat, logați-vă în contul de client navigați câteva minute pe site și adăugați produse în coș, apoi părăsiți site-ul.
- pentru emailul de recenzie/review produse, logați-vă în contul de client și plasați o comandă de test.
După ce ați primit testele, reveniți în automatizare și dați click pe condiție:

Ștergeți regula Email conține prin click pe x-ul din dreapta, apoi apăsați Salvează condiții. După această modificare, toți cei care abandonează produse sau plasează comenzi vor primi emailurile trimise de automatizarile ecommerce.

Dacă ați urmat pașii de mai sus, dar nici după 30 de minute nu ați primit emailul:
- verificați în toate folderele clientului de email;
- pentru coș abandonat, verificați dacă încă mai aveți vreo pagină a propriului site deschisă într-un tab al browserului din care ați adăugat produse în coș;
- pentru recenzie produse, verificați dacă ați anulat comanda de test din greșeală imediat după ce ați plasat-o;
- verificați dacă aveți un URL de feed în setările listei și dacă are formatul/tipul corect.
- verificați daca product id din feed este același cu product id din pagina de cart/ checkout/ purchase .
- verificați dacă platforma site-ului dumneavoastră este integrată cu Newsman prin plugin sau Remarketing.
- pentru integrarea prin plugin, verificați dacă API key-ul, user ID-ul, ID-ul listei și Remarketing ID-ul sunt corecte.
- verificați dacă variabila (precum spinwheel_coupon pentru pop-up abonare tip roata norocului) din newsletter există și pentru adresa de email cu care testați, prin search după adresa respectivă.
- verificați dacă aveți vreo proformă sau factură a cărei dată scadentă a fost depășită.
- în cazul în care, toate cele de mai sus sunt în regulă, reluați testul sau anunțați-ne pe info@newsman.ro de problema dumneavoastră.