În videotutorialul de la final, veţi afla cum puteţi include un cod de discount într-un mail de bun venit al unei automatizări.
Paşii sunt următorii:
A. Crearea unui segment pentru abonaţii care se abonează prin pop-up-ul de abonare.
B.1. În modul de editare formular de abonare, din tab-ul Segmente, selectaţi segmentul creat în pasul anterior. Astfel, după confirmarea abonării, abonaţii vor fi adăugaţi în listă şi în segmentul ales.
B.2. Activarea şi editarea pop-up-ului modal de abonare pentru un formular deja existent (dacă încă nu aveţi un formular de abonare, aici puteţi găsi detalii pentru cum se poate crea unul.)
La acest pas puteţi modifica:
- comportamentul ferestrei modale (timpul de afişare al pop-up-ului etc.)
- aspectul ferestrei modale (textul care face referire la discount, alegeţi culorile care apar in pop-up, culoarea textului, culoarea de fundal, culoarea butonului de abonare).
C. Crearea automatizării prin care, la 5 minute de la abonare, să se trimită un mail de bun venit care conţine codul pentru discountul anunţat în pop-up. Etapele ce trebuie urmate sunt aici:
- Automatizări > Creare
- Nume automatizare
- tipul automatizării După data abonării
- click pe Salvează
- Status automatizare > activ
- Adaugă trigger > Status trigger > activ
- Aşteaptă > 5 minute > click pe Salvează
- Condiţii > Metoda abonării > click pe Adaugă > web confirm, oricând
- Acţiuni > Trimitere email > click pe Adaugă > Subiect, from name, from email > Alege un template > Foloseşte template > editare template, adăugare cod de discount > click pe Salvează acţiuni
- click pe Salvează automatizare.
NOTĂ: Pop-up-ul de abonare se poate modifica şi după ce automatizarea a fost creată, fără a fi nevoie să se schimbe codul de discount