Automatizările pot fi configurate cu următoarele proprietăți sau condiții care pot fi adăugate/modificate:
- proprietăți ecommerce
- proprietăți speciale
- variabile
Proprietăți ecommerce se gasesc in lista conditiilor si pot fi: zile trecute de la ultima vizită, zile trecute de la ultima comandă, numele produsului vizualizat, cantitate produse în coș si asa mai departe. Ele difera si in functie de tipul automatizarii folosite – produs vizualizat/ cos abandonat/ review:
Daca folosim automatizarea de cos abandonat:
- Se apasa pe Cantitate produse in cos.
- Alegem conditia/ conditiile din lista: Alege o conditie si pe baza> Numele produsului din cos> Adauga> contine abc.
- Salvam conditiile automatizarii
Proprietăți speciale se gasesc in lista conditiilor si pot fi data abonării, metoda abonării, metoda dezabonării, luna curentă, data curentă, după procentajul de deschidere rate/total si asa mai departe. Acestea se aplică abonaților care vin din formulare de abonare, din web_confirm, API sau sunt importați manual în platformă, prin CSV/XLS.
Proprietăți variabile: acestea sunt personalizate și sunt afișate atunci când adresele sunt importate cu aceste etichete (de exemplu, nume companie, vârstă, utilizator_cu_comenzi, tip_client).
Acest tip de automatizari se formeaza pornind de la structura simpla, care se regaseste aici.
Aceste condiții pot fi folosite pentru a crea automatizări precum vouchere pentru comenzi, promoții speciale pentru cei care cumpără anumite produse sau de la un anumit brand, sau pentru cei care cumpără produse de o anumită valoare.