Printr-o automatizare de produs vizualizat, veți putea trimite email cu produsele vizitate, celor care au vizualizat anumite produse, dar au părăsit apoi site-ul .
Pentru trimiterea unor astfel de emailuri, urmați pașii de mai jos:
1. Implementați dataLayer Enhanced Ecommerce pentru NewsMan Remarketing
Dacă ați făcut acest lucru pentru alte automatizări ecommerce (precum cea de coș abandonat sau cea de recenzie produs), puteți continua cu punctul 2.
2. Crearea draft-ului/template-ului care va include produsele vizitate
Puteți porni de la un template predefinit din Newslettere > Galerie Template-uri, căutați după nume: product, sau creați unul cu ajutorul editorului drag and drop.
Când îl finalizați, îl salvați ca template sau draft.
3. Creare automatizare de tipul “Ecommerce – produs vizualizat“
- Intrați în secțiunea Automatizări > Creare automatizări, o denumiți, selectați tipul Ecommerce – produs vizualizat și salvați:
- Faceți click pe plus și adăugați așteptare o zi:
- Apăsați butonul în formă de plus și adăugați acțiune bazată pe trimitere email:
- Bifați Alege un draft sau Alege un template.
- Trageți în newsletter, din Rânduri > Blocuri e-commerce, un singur bloc cu un produs (se va multiplica automat pentru fiecare produs vizualizat):
- Faceți click pe butonul Salvează de lângă subiect:
- Apăsați pe Salvează acțiuni (butonul din stânga jos):
Automatizarea va arăta astfel:
4. Apăsați butonul Editare din stânga sus și setați statusul automatizării activ:
La final, pentru testare adăugați în condiții, domeniul site-ului dumneavoastră. Iată un exemplu despre cum puteți testa un flow de emailuri automate.
Dacă aveți întrebări ori nevoie de ajutor în legătură cu automatizarea de abandonare browsing, vă rugăm intrați pe live chat-ul de pe site sau scrieți-ne la info@newsman.com și vă vom ajuta punctual.