Conținutul newsletter-ului dumneavoastră este un factor foarte important în menținerea abonaților activi.
Mai jos sunt principalele caracteristici ale unui conținut de calitate:
- newsletter-ul să fie responsive, pentru asta puteți folosi editorul nostru drag and drop.
- subiectul newsletter-ului:
- nu trebuie scris în întregime cu majuscule
- evitați expresii de tipul: “cumpără acum!”, “câștigă acum”
- nu includeți: Fwd sau Re
- evitați greșelile gramaticale
- acesta trebuie să reflecte conținutul newsletter-ului.
- textul newsletter-ului:
- să respecte interesele abonatului (aici puteți găsi detalii despre cum puteți crea un formular de abonare cu categorii de interes).
- să fie compact (în jur de 20 de rânduri) și lipsit de greșeli gramaticale (asemeni subiectului).
- să se folosească fonturi clasice compatibile cu majoritatea clienților de mail (precum Arial, Times New Roman, Georgia, Arial Black, Comic Sans MS, Verdana etc.)
- să conțină imagini atractive și butoane call to action.
- să aibe preheader și header (acesta din urmă conține logo-ul și numele companiei)
- să conțină subtitluri
- culorile logo-ului ar trebui să se regăsească în conținutul newsletter-ului.
- imaginile:
- imaginile ar trebui să capteze atenția destinatarilor, astfel vor crește șansele ca ei să dea click.
- acestea nu ar trebui să depășescă 600x600px, în caz contrar vor fi probleme la afișarea în Gmail sau Outlook.
- trebuie să existe un echilibru între imagini și text.
- newsletter-ul nu ar trebui să conțină doar imagini, pentru că unii clienți au imaginile blocate.
- este recomandat să folosiți text alternativ pentru fiecare imagine, pentru ca mesajul să poată fi înțeles și în cazul în care imaginile nu se afișează.