Preheader-ul este o scurtă prezentare a conţinului unui newsletter. În lista de mailuri din inbox-ul abonaţilor, acesta se afişează astfel:
- pe desktop apare în dreptul subiectului:
- pe mobil este situat imediat sub subiect:
Pentru a-i determina pe abonaţi să deschidă mailul dumneavoastră, preheader-ul ar trebui:
- să aibe maxim 100 de caractere. Totuşi, pentru a vă asigura că acesta este afişat în întregime de către cei mai populari clienţi de mail sau pe dispozitivele mobile, restrângeţi mesajul la aproximativ 40 de caractere.
- să surprindă ideea principală a newsletter-ului
- să reprezinte o completare a subiectului, exemplu:
- subiect1: “Email Marketing Goodies”, preheader1: “Email Marketing Best Practices”,
- subiect2: “Reduceri de sezon”, preheader2: “Paltoane la pret redus”
- să conţină un cuvânt care să îndemne abonaţii fie să deschidă newsletter-ul, fie să dea click pe ofertele din newsletter etc.
Acesta este vizibil doar la Trimiterea Live de newsletter şi nu apare la Trimitere test.
Pentru a adăuga un preheader draft-ului tocmai creat, faceţi click pe Salvează draft şi trimite, iar dacă alegeţi unul deja creat din Newslettere > Draft-uri faceţi click pe detalii. În ambele cazuri veţi fi redirecţionat către pagina Creare newsletter unde veţi găsi secţiunea Preheader de unde veţi da click pe Editează:
În tutorialul de mai jos, puteţi urmări paşii pentru adăugarea preheader-ului în newsletter-ul dumneavoastră: