Printre motivele pentru care nu v-aţi primit propriul newsletter se numără următoarele:
- Newsletter-ul încă nu a fost confirmat. Pentru ca un newsletter să se poată trimite, trebuie confirmat, indiferent că l-aţi programat să se trimită acum sau mai târziu (la Pasul 5 al următorului articol, găsiţi detalii despre cum se poate confirma un newsletter)
- Conţinutul newsletter-ului are caracter de spam şi a ajuns în spam (textul este prea mare, conţine doar imagini sau o singură imagine, subiectul este scris cu majuscule etc.). Puteţi evita acest lucru, creând un conţinut de calitate pentru newsletter.
- L-aţi trimis către propriul dumneavoastră domeniu.
- Sunt cozi la noi pe servere.
- Aveţi domeniul blacklistat, iar newsletter-ul a fost anulat automat. Aflaţi mai multe detalii despre reputaţie scăzută.
Dacă nu vă regăsiţi în niciuna dintre situaţiile de la punctele 1, 2 şi 3, vă rugăm contactaţi-ne.