Rapoartele ecommmerce sunt analize ale diferitelor metrici cu privire la activitățile și tranzacțiile unui magazin online.
Scopul lor este de a oferi o bună cunoaștere asupra performanței unui site web, fie el ecommerce sau non-ecommerce.
De îndată ce site-ul dumneavoastră a fost configurat pe partea de ecommerce prin instalarea pluginului și activarea NewsMAN Remarketing, veți putea urmări rapoartele ecommerce direct din platforma NewsMAN. Vor fi disponibile rapoarte doar pentru comenzile plasate după finalizarea configurării.
Rapoarte ecommerce pentru automatizări
Ca să accesați pagina cu aceste rapoarte:
- mergeți în Automatizări > Listare automatizări
- din lista de automatizări apăsați pe butonul Editare pentru automatizarea care are Încasări:

- dați click pe Rapoarte ecommerce

- veți fi redirecționat către pagina Încasări unde veți vedea:
- ID-ul comenzii,
- adresa de mail a clientului,
- sursa (automatizare sau newsletter),
- statusul comenzii etc.

Rapoarte pentru emailurile din automatizare / flow
Din editare automatizare puteți ajunge la raportul de încasări al unui email din flow:
- dați click pe chenarul ce indică numărul de comenzi al unui email din automatizare
- apoi în fereastra Rapoarte email flow apăsați pe săgeată pentru mai multe detalii:

Rapoarte ecommerce pentru numărul total de comenzi
Numărul total de comenzi, din newslettere și din automatizări, îl puteți vedea chiar în sumarul listei, lângă abonați. Faceți click pe Rapoarte ecommerce pentru a vedea mai multe informații ale încasărilor totale:

Sau navigați în secțiunea Rapoarte > Ecommerce:

Sub filtrele din dreapta veți vedea 3 grafice, dați click pe fiecare pentru a le putea mări:
- Grafic încasări
- Grafic cu surse de încasări
- Grafic stare comenzi

Rapoarte produse ecommerce
Secțiunea Rapoarte produse ecommerce vă permite să vedeți informații ca:
- de câte ori a fost vizualizat un produs vândut prin newsletter sau automatizări
- numărul de comenzi în care a fost inclus un produs vândut
- cantitatea sau numărul de bucăți comandate dintr-un anume produs
- valoarea totală comandată etc.

Dacă aveți întrebări legate de rapoartele ecommerce, ne puteți contacta pe info@newsman.com.