Rapoartele ecommmerce în email marketing se referă la măsurarea indicatorilor de performanță a campaniilor, fie ele standard sau automate. Poți vedea date despre trimiteri, deschideri, click-uri, număr de comenzi și valoarea încasărilor.
De îndată ce ați integrat site-ul eCommerce cu plugin-ul de email marketing NewsMAN și ați funcția de Remarketing, veți putea urmări rapoartele ecommerce direct în contul dumneavoastră. Vor fi disponibile rapoarte doar pentru comenzile plasate după finalizarea configurării.
Rapoarte ecommerce pentru automatizări
Ca să accesați pagina cu aceste rapoarte:
- mergeți în Automatizări > Listare automatizări
- din lista de automatizări apăsați pe butonul Editare pentru automatizarea care are Încasări:
- dați click pe Rapoarte ecommerce
- veți fi redirecționat către pagina Încasări unde veți vedea:
- ID-ul comenzii,
- adresa de mail a clientului,
- sursa (automatizare sau newsletter),
- statusul comenzii etc.
Rapoarte pentru emailurile din automatizare / flow
Din editare automatizare puteți ajunge la raportul de încasări al unui email din flow:
- dați click pe chenarul ce indică numărul de comenzi al unui email din automatizare;
- apoi se va deschide fereastra Rapoarte email flow, unde apăsați pe săgeată pentru mai multe detalii.
Rapoarte ecommerce pentru numărul total de comenzi
Numărul total de comenzi, din newslettere și din automatizări, îl puteți vedea chiar în sumarul listei, lângă abonați. Faceți click pe Rapoarte ecommerce pentru a vedea mai multe informații ale încasărilor totale:
Sau navigați în secțiunea E-Commerce > Rapoarte (comenzi):
Sub filtrele din dreapta veți vedea 3 grafice, dați click pe fiecare pentru a le putea mări:
- Grafic încasări
- Grafic cu surse de încasări
- Grafic stare comenzi
Rapoarte produse ecommerce
Din E-Commerce > Rapoarte (produse) veți fi direcționați către pagina Rapoarte produse ecommerce, care vă permite să vedeți informații ca:
- de câte ori a fost vizualizat un produs vândut prin newsletter sau automatizări
- numărul de comenzi în care a fost inclus un produs vândut
- cantitatea sau numărul de bucăți comandate dintr-un anume produs
- valoarea totală comandată etc.
Dacă aveți întrebări legate de rapoartele ecommerce, ne puteți contacta pe info@newsman.com.