Google Analytics 4 permite înregistrarea datelor precum: produsele sau categoriile de produse vizualizate, produsele adăugate în/șterse din coș și detaliile acestora, etc.
Pentru măsurarea acestor acțiuni prin NewsMAN Remarketing, procedați astfel:
1. Configurați site-ul pentru urmărirea prin dataLayer a următoarelor event-uri de tip ecommerce:
– product impressions în pagina de categorie
– product details în pagina de produs
– add to cart, remove from cart în pagina de cart și alte cart widget-uri sau overlayers. Trebuiesc implementate event-urile și la modificarea cantității, cu diferența de cantitate (add/remove).
– Purchase în pagina “thank you”, după comandă
2. Copiați codul Javascript din contul NewsMAN > secțiunea Integrări > NewsMAN Remarketing pe fiecare pagină din site:
3. Adăugați un URL de feed de produse în format .xml sau .csv (de tipul Shopmania, Compari, Google sau Facebook), în secțiunea E-Commerce > Feed-uri > Adaugă feed sau grup > Adaugă feed nou.
Mai multe detalii despre editarea unui feed sunt aici.
Apoi puteți trece la configurarea automatizărilor.