Segmentarea vă va permite trimiterea de newslettere cu oferte personalizate.
Trimiteți newslettere de loializare cu discounturi atrăgătoare, în acest fel abonații vor reveni către brandul dumneavoastră.
NewsMAN vă pune la dispoziție opțiunea de a-i segmenta, cu ajutorul Remarketing, pe cei ce au comandat de la dumneavoastră, ca mai apoi să le trimiteți e-mailurile de loializare de care am amintit mai sus.
Iată pașii pentru a crea un segment cu clienții cu mai multe comenzi.
Vă propunem două exemple:
- primul segment va include abonații cu 5 comenzi
- al doilea segment va include abonații care au 3 comenzi din categoria jucării educative.
Segment cu clienții cu 5 comenzi
- Mergeți în Abonati > Creare segment, denumiți segmentul “clienți cu 5 comenzi” și selectați regula bazată pe Remarketing, apoi apăsați butonul Adaugă:
- dați click pe selectează eveniment și alegeți comandă
- la Frecvență completați de 5 ori și apăsați butonul Salvează:
Segment cu clienții cu 3 comenzi dintr-o categorie anume
- creați segmentul din Segmente > Creare segment
- selectați regula după Remarketing și apăsați Adaugă
- alegeți au înregistrat evenimentul comandă din categoria dorită (în exemplul din imagine am selectat categoria jucării educative)
- la Frecvență completați de 3 ori în Anul curent sau o altă frecvență/perioadă
- salvați segmentul la final.
Aici găsiți mai multe videotutoriale pentru segmentarea listei de abonați.