Una dintre cele mai populare campanii de publicitate pe care le poți rula pe Facebook este cea de tip Leads Ads. Prin intermediul acesteia, oamenii interesați de anunțul tău își înscriu datele într-un formular (Instant form) pentru a primi ulterior mai multe informații legate de produsele și serviciile tale.
Conectarea Facebook Leads cu o platformă de servicii de email marketing te ajută să comunici imediat audienței materialele așteptate (ex. ghid, oferte personalizate etc.).
Pași integrare NewsMAN – Facebook Leads Ads
Pentru a activa integrarea dintre Facebook Leads și NewsMAN, te rugăm procedează astfel:
- Conectează-te în contul NewsMAN și mergi la Setări > Conturi social media. Apoi, apasă pe butonul Conectare, de la nivelul secțiunii Facebook.
- Loghează-te în contul Facebook în fereastra ce a apărut pe ecran
Notă: Integrarea e disponibilă și în pagina Integrări > Facebook Leads Ads, de unde esți redirecționat în pagina de Conectare la rețele sociale, afișată și în imaginea de mai jos.
- Bifează accesul de preluare informații din Facebook în NewsMAN pentru business-ul (1) și pagina de Facebook aferent acestuia (2):
- Revizuiește și confirmă permisiunile integrării, apoi apasă pe butonul Conectare.
- În contul NewsMAN, selectează pagina de Facebook și apoi salvează.
- Click pe butonul Setări, pentru a vedea opțiunile de integrare disponibile dintre NewsMAN și Facebook.
- Alege Leads Ads.
- Clic pe Editare aferent coloanei Asociere pentru a asocia (mapa) câmpurile formularului din Facebook în NewsMAN.
- Setează tag-uri specifice pentru abonații veniți din Facebook și csociază câmpurile formularului din Facebook cu NewsMAN, selectând opțiunea potrivită (ex. email cu email sau poți seta “same as Lead Form Field”, să fie precum cel din formular).
Salvează modificările și asta e tot. Abonații veniți din Facebook Leads Ads îî vei regăsi în contul NewsMAN, în secțiunea Abonați > Segmente, având tag-urile anterior setate.
Ulterior, poți crea newslettere sau campanii de email automate pentru audiența din Facebook. Când trimiți newsletter, e suficient să selectezi segmentul respectiv în pagina de trimitere, iar la automatizări pune condiția are setat tag-ul x (corespunzător Facebook Leads).