Pentru a putea posta un newsletter trimis pe reţelele de socializare Facebook şi Twitter, NewsMan vă pune la dispoziţie funcţia Social networking. Pentru activarea acesteia trebuie doar să vă conectaţi contul de Facebook / Twitter cu Newsmanapp.
Postarea newsletterelor pe reţelele de socializare se poate face automat (paşii de mai jos, punctele 1 şi 2) sau manual (detalii la finalul articolului, punctul 3).
1. Postarea automată a newsletterelor pe Facebook
Pasul 1: Intraţi în Setări > Social networking [1]
Pasul 2: Bifaţi Da, la “Doresc postarea automată pe reţele sociale”, scrieţi subiectul newsletter-ului în casuţa text descriptiv (sau puteţi schimba textul predefinit), apoi faceţi click pe Salvează:
Pasul 3: Faceţi click pe butonul Conectează-te:
Pasul 4: Permiteţi accesul NewsmanApp la paginile dumneavoastră:

Pasul 5: Selectaţi pagina pe care doriţi să apară postarea, apoi faceţi click pe Salvează:
Pasul 6: Scrieţi mesajul dorit:
Postarea pe Facebook va arăta astfel:
2. Postarea automată a newsletterelor pe Twitter
Pasul 1 şi 2 sunt la fel ca şi în cazul Facebook, listate la începutul articolului. Pentru a posta automat pe Twitter, continuaţi cu:
Pasul 3: Faceţi click pe butonul Sign in with Twitter
Pasul 4: Conectaţi contul de Twitter cu NewsmanAppRO prin click pe Authorize app:
După conectare, veţi fi redirecţionat către pagina de Social networking a platformei Newsman.
De acum orice newsletter trimis se va publica pe Twitter, iar acesta se va afişa astfel:
3. Postarea manuală a newsletterelor pe Facebook / Twitter
Dacă nu doriţi ca toate newsletterele să se publice automat pe reţelele de socializare:
a) Bifaţi NU la “Doresc postarea automată pe reţele sociale” (Pasul 2 de mai la începutul articolului), inseraţi textul descriptiv dorit şi faceţi click pe Salvează.
Intraţi apoi în Newslettere > Listare newslettere, faceţi click pe newsletter-ul dorit, iar din pagina de detalii a acestuia faceţi click pe butonul Social (aflat în partea dreaptă) > Publică pe Facebook sau Publică pe Twitter:
b) Sau puteţi crea o postare (pe Facebook / Twitter) în care să includeţi linkul public al newsletterului, pe care îl găsiţi în contul NewsMan după ce faceţi click pe detaliile newsletterului.