Ce este un ORDER?
Un ORDER este o comandă pentru serviciul de trimitere newsletter.
Trebuie să plătesc ORDERUL primit?
a. Dacă este primul, dar nu doriți activarea abonamentului/serviciului NewsMAN, proforma order NU reprezintă o obligație de plată nefiind factură fiscală. Data de reînnoire se va actualiza conform cu ziua când decideți să activați abonamentul prin plată, iar factura fiscală va avea data plății.
b. Dacă nu este primul ORDER și nu doriți activarea abonamentului, dezactivați plata recurentă pentru a-l achita când hotărâți reluarea trimiterilor.
De exemplu, pe data de 14 iunie ați primit o proformă ORDER pentru pachetul de 2500 – 5000 abonați. Dar ați planificat ca următorul newsletter să fie trimis pe 8 iulie. În acest caz, dezactivați plata recurentă (care se activează la prima plata cu cardul a abonamentului) și puteți plăti online chiar pe data de 8 iulie (recomandat este cu cel puțin o zi înainte de reluarea trimiterii de newslettere).
Astfel serviciul nostru va fi activ pentru perioada 8 iulie (data confirmării plății și a emiterii facturii fiscale) – 7 august. Pe 8 august se va reînnoi abonamentul și va fi emisă o nouă proformă ORDER, pe care o veți plăti când decideți să reluați trimiterile.
c. Dacă doriți să folosiți serviciul NewsMAN, puteți achita proforma ORDER înainte de ziua în care veți trimite newsletterul.
După ce se confirmă plata, serviciul NewsMAN va fi activat pentru 30 de zile.
De unde vine suma de pe ORDER?
Suma de pe acesta reprezintă costul abonamentului lunar în care vă încadrați conform cu pagina noastra de prețuri.
Unde găsesc detalii despre pachetul în care mă incadrez?
a. Fie intrați în Contul meu (omuleț dreapta sus) > Istoric facturare și veți vedea următoarele informații:
- Detalii pachet: numărul de abonați al pachetului dumneavoastră
- Cost pachet
- Perioadă pachet: poate fi lunară, la 3 luni, la 6 luni sau la 12 luni
- Data reînnoirii: data la care se va emite următoarea proforma
b. Fie faceți click pe opțiunea PDF din dreapta, pentru a vedea detaliile de pe order:
Pe order este trecut pachetul de abonați în care vă încadrați, suma de plată și perioada pentru care va fi activat abonamentul:
Prețurile abonamentelor lunare le puteți vedea și aici: https://www.newsman.ro/preturi
De ce am primit un ORDER?
Mai jos sunt situațiile în care se emite orderul:
1. primul ORDER pentru un cont gratuit:
- ați depășit limita de 5000 de emailuri trimise ale unui cont free, fie prin newsletterele trimise manual către abonați, fie prin cele trimise de automatizări;
- ați depășit limita de maxim 1000 de abonați a unui cont free;
- ați apăsat din greșeală sau voit butonul de Upgrade din dreapta sus;
- ați importat abonați și ați confirmat importul;
- ați depășit limita de maxim 1000 de abonați din cauza sincronizării dintre platforma site-ului dumneavoastră și NewsMAN.
2. al doilea ORDER sau un nou ORDER pentru un cont plătit reprezintă reînnoirea abonamentului lunar și îl primiți în următoarele situații:
- ați depășit limita maximă a pachetului în care vă încadrați;
- ați importat abonați și ați confirmat importul;
- ați șters/dezabonat/dezactivat adrese de email și ați importat alte adrese noi în cont în cursul aceleiași luni de facturare.
Pentru orice întrebări, scrie-ne la info@newsman.ro sau intră pe live chat.