Un feed este un flux de conținut, spre exemplu o pagina cu o listă de produse sau servicii, pagină care își schimbă conținutul în paralel cu site-ul. Adăugând un feed URL în setările listei dumneavoastră, informațiile feed-ului vor fi preluate de NewsMan pentru a putea crea apoi rapid newslettere cu blocuri ecommerce si pentru afisarea produselor (din pagina de checkout/ finalizare comanda/ purchase/ vizualizate si asa mai departe) in automatizari.
Pentru a seta un URL de feed .xml sau .csv, intrați în E-Commerce > Feed-uri > Adaugă feed sau grup > Adaugă feed nou:
În pagina Adăugare feed:
- completați Nume, dacă nu a fost completat automat (de exemplu: Feed general);
- în Feed URL adăugați URL-ul corect și complet al feed-ului (spre exemplu: https://www.siteulmeu.ro/feeds/newsman.csv);
- adăugați URL-ul site-ului, dacă nu a fost completat automat ( spre exemplu: http://siteulmeu.ro);
- alegeți tipul feed-ului;
- finalizați prin click pe Adaugă.
Feed-ul va fi afișat in E-Commerce> Feed-uri. Aici veți vedea opțiunile de: editare, redenumire, refresh și ștergere.
Refresh se face automat, însă poate fiu făcut și manual, în funcție de data ultimei actualizări.
Lista predefinită de feed-uri este:
- Facebook CSV,
- Pixel (XML),
- Google Base,
- Google Shopping Ads,
- Google Remarketing,
- Google Merchant,
- Shopmania CSV,
- Shopmania XML,
- Compari.ro,
- Price.ro,
- Teamdeals,
- 2Performant CSV,
- 2Performant XML,
- SearchNode JSON,
- NewsMAN API (este tip de feed generat din integrări – ex OpenCart/ WordPress/ Magento),
- NewsMAN CSV
În cazul în care nu aveți un feed de tipul celor din lista noastră predefinită puteți să implementați în particular un feed de tipul Facebook generând:
- fie unul CSV care să conțină toate produsele de pe site și: title, id, image_link, price, sale_price, brand, description, link, category, availability,
- fie unul XML cu următoarea ierarhie: rss>channel>item cu următoarele proprietăți (google tags children elements): g:id, g:title, g:link, g:image_link, g:price, g:sale_price, g:product_type, g:description, g:availability.
Asigurați-vă că feed-ul furnizat conține id-ul produsului în coloana id, nu SKU id.
După aproximativ 2-3 minute de la salvarea feed-ului, puteți continua cu crearea și editarea blocurilor ecommerce pentru newsletterul dumneavoastră.
Funcția blocuri eCommerce vă permite să inserați ușor produsele în newsletter, direct cu copy/paste link de pe website și se preiau automat detalii precum: imagine, nume, preț și buton de cumpărare.