GDPR enunță dreptul unei persoane fizice de a cere ștergerea datelor existente despre ea.
Prin funcția de anonimizare, pe care NewsMAN v-o pune la dispoziție, toate datele existente despre un abonat sunt șterse. Această acțiune este ireversibilă (datele nu mai pot fi recuperate).
Opțiunea de anonimizare apare doar dacă v-ați activat autentificarea în doi pași.
NOTĂ: Înainte de a șterge o adresă, să vă asigurați că ați șters-o și din baza dumneavoastră de date pentru a nu o importa din nou, din greșeală.
A. Anonimizarea datelor unui singur abonat:
Pentru a anonimiza datele unui singur abonat, procedați astfel:
[1] scrieți adresa dorită lângă lupă și dați click pe rezultatul ce se va afișa
[2] veți fi redirecționat către pagina cu istoricul adresei, unde apăsați pe Editare abonat
[3] faceți click pe Anonimizare date
B. Anonimizarea abonaților dintr-un segment:
Pentru a anonimiza toate adresele dintr-un segment procedați astfel:
[1] intrați în Abonați > Segmente și faceți click pe segmentul dorit,
[2] dați click pe rotița din dreapta, apoi faceți click pe Anonimizare abonați:
C. Anonimizarea unui număr oarecare de adrese, prin adăugarea lor în opt-out.
Intrați în [1] Setări > Opt-out emailuri > Adaugă emailuri
[2] Adăugați adresele unele sub altele, apoi bifați Anonimizare date și faceți din nou click pe Adaugă emailuri.
Anonimizarea este ireversibilă, iar prin intermediul ei toate datele existente despre un abonat sunt șterse.