Pentru maximizarea rezultatelor de promovare online prin e-mail, vă recomandăm ca alături de campaniile de email marketing, să folosiți SMS Marketing-ul sau marketingul pe mobil. Este o metodă interactivă și eficientă care angrenează rapid audiența și vă permite să comunicați într-un mod mai apropiat cu clienții țintă.
Pașii ce trebuie urmați pentru trimiterea unei campanii de SMS, sunt asemănători cu cei pentru trimiterea de newsletter:
A. Crearea unei campanii de SMS și trimiterea acesteia
Pasul 1: Crearea campaniei de SMS, (dacă aveți deja o campanie de SMS creată, citiți punctul B):
- intrați în Campanii > Creare campanie [1]
- puneți un nume campaniei [2], apoi adăugați textul dumneavoastră [3] și link-ul de dezabonare la sfârșitul acestuia.
- click pe Salvează.
Pasul 2: Trimiterea campaniei de SMS:
- alegeți segmentul sau lista către care doriți să trimiteți [1]
- programați trimiterea [2]: trimiteți acum sau mai târziu
- debifați “Șterge draft-ul după creare campanie” [3]
- click pe Salvează draft și trimite campanie [4].
Pasul 3: Confirmarea campaniei de SMS prin click pe butonul Confirmă din dreapta sus:
B. Trimiterea unei campanii de SMS (draft de SMS) deja creată:
În cazul în care draft-ul dumneavoastră pentru campania de SMS a fost deja creat, intrați în Campanii > Draft-uri > faceți click pe detalii și continuați cu pasul 2 de mai sus.
Înainte de a trimite live către abonați, vă recomandăm să testați campania de SMS.
Mărimea unui SMS este de maxim 160 caractere. Dacă limita de 160 de caractere este depășită, mesajul va fi împărțit în două SMS-uri.