Pentru maximizarea rezultatelor de promovare online prin e-mail, vă recomandăm ca alături de campaniile de email marketing, să folosiți SMS Marketing-ul sau marketingul pe mobil. Este o metodă interactivă și eficientă care angrenează rapid audiența și vă permite să comunicați într-un mod mai apropiat cu clienții țintă.
Pașii ce trebuie urmați pentru trimiterea unei campanii de SMS, sunt asemănători cu cei pentru trimiterea de newsletter:
A. Crearea unei campanii de SMS și trimiterea acesteia
Pasul 1: Crearea campaniei de SMS, (dacă aveți deja o campanie de SMS creată, citiți punctul B):
- intrați în Campanii > Creare campanie [1]
- puneți un nume campaniei [2], apoi adăugați textul dumneavoastră [3] și link-ul de dezabonare la sfârșitul acestuia.
- click pe Salvează.
Pasul 2: Trimiterea campaniei de SMS:
- alegeți segmentul sau lista către care doriți să trimiteți [1]
- programați trimiterea [2]: trimiteți acum sau mai târziu
- debifați “Șterge draft-ul după creare campanie” [3]
- click pe Salvează draft și trimite campanie [4].

Pasul 3: Confirmarea campaniei de SMS prin click pe butonul Confirmă din dreapta sus:

B. Trimiterea unei campanii de SMS (draft de SMS) deja creată:
În cazul în care draft-ul dumneavoastră pentru campania de SMS a fost deja creat, intrați în Campanii > Draft-uri > faceți click pe detalii și continuați cu pasul 2 de mai sus.

Înainte de a trimite live către abonați, vă recomandăm să testați campania de SMS. Acest tool arata cum se calculează un sms.
Un mesaj SMS poate avea maxim patru părți/ credite (pana la 160 de caractere daca NU conține caractere speciale/ 70 caractere speciale daca contine caractere speciale/ datorita emoji-ului, mesajele se trimit unicode si au o limita de 67 caractere per parte.). Pentru fiecare parte trimisă, va fi consumat un credit SMS si acestea sunt trimise de pe un număr scurt cu 4 cifre; nu se pot trimite reply-uri la acel număr.