Pentru maximizarea rezultatelor de promovare online prin e-mail, vă recomandăm ca alături de campaniile de email marketing, să folosiţi SMS Marketing-ul sau marketingul pe mobil. Este o metodă interactivă şi eficientă care angrenează rapid audienţa şi vă permite să comunicaţi într-un mod mai apropiat cu clienţii ţintă.
Paşii ce trebuie urmaţi pentru trimiterea unei campanii de SMS, sunt asemănători cu cei pentru trimiterea de newsletter:
A. Crearea unei campanii de SMS şi trimiterea acesteia
Pasul 1: Crearea campaniei de SMS, (dacă aveţi deja o campanie de SMS creată, citiţi punctul B):
- intraţi în Campanii > Creare campanie [1]
- puneţi un nume campaniei [2], apoi adăugaţi textul dumneavoastră [3] şi link-ul de dezabonare la sfârşitul acestuia.
- click pe Salvează.
Pasul 2: Trimiterea campaniei de SMS:
- alegeţi segmentul sau lista către care doriţi să trimiteţi [1]
- programaţi trimiterea [2]: trimiteţi acum sau mai târziu
- debifaţi “Şterge draft-ul după creare campanie” [3]
- click pe Salvează draft şi trimite campanie [4].
Pasul 3: Confirmarea campaniei de SMS prin click pe butonul Confirmă din dreapta sus:
B. Trimiterea unei campanii de SMS (draft de SMS) deja creată:
În cazul în care draft-ul dumneavoastră pentru campania de SMS a fost deja creat, intraţi în Campanii > Draft-uri > faceţi click pe detalii şi continuaţi cu pasul 2 de mai sus.
Înainte de a trimite live către abonaţi, vă recomandăm să testaţi campania de SMS.
Mărimea unui SMS este de maxim 153 caractere. Dacă limita de 153 de caractere este depăşită, mesajul va fi împărţit în două SMS-uri.