Pentru maximizarea rezultatelor de promovare online prin e-mail, vă recomandăm ca alături de campaniile de email marketing, să folosiți SMS Marketing-ul sau marketingul pe mobil. Este o metodă interactivă și eficientă care angrenează rapid audiența și vă permite să comunicați într-un mod mai apropiat cu clienții țintă.
Pașii ce trebuie urmați pentru trimiterea unei campanii de SMS, sunt asemănători cu cei pentru trimiterea de newsletter:
A. Crearea unei campanii de SMS și trimiterea acesteia
Pasul 1: Crearea campaniei de SMS, (dacă aveți deja o campanie de SMS creată, citiți punctul B):
- intrați în Campanii > Creare campanie > selectați TEXT
- puneți un nume campaniei, apoi adăugați textul dumneavoastră și link-ul de dezabonare la sfârșit
- bifați Activează tracking link-uri pe URL shortener-ul NewsMAN nz.ly.
- click pe Salvează.
Pasul 2: Trimiterea campaniei de SMS:
- alegeți segmentul sau lista către care doriți să trimiteți [1]
- programați trimiterea [2]: alegeți trimiteți acum sau mai târziu
- debifați “Șterge draft-ul după creare campanie” [3]
- click pe Trimite campanie către toată lista [4].
Pasul 3: Confirmarea campaniei de SMS prin click pe butonul Confirmă din dreapta sus:
B. Trimiterea unei campanii de SMS (draft de SMS) deja creată:
În cazul în care draft-ul dumneavoastră pentru campania de SMS a fost deja creat, intrați în Campanii > Draft-uri > faceți click pe detalii și continuați cu pasul 2 de mai sus.
Înainte de a trimite live către abonați, vă recomandăm să testați campania de SMS.
Citiți mai multe despre mărimea unei campanii de SMS.
* Notă
În cazul în care creați o campanie SMS, dar aceasta ramâne neconfirmată, creditele SMS care sunt necesare trimiterii acesteia vor redeveni active dacă o anulați, sau vor fi consumate în cazul în care o confirmați pentru trimitere.