Preheader-ul este o scurtă prezentare a conținului unui newsletter. În lista de mailuri din inbox-ul abonaților, acesta se afișează astfel:
- pe desktop apare în dreptul subiectului:
- pe mobil este situat imediat sub subiect:
Pentru a-i determina pe abonați să deschidă mailul dumneavoastră, preheader-ul ar trebui:
- să aibe maxim 100 de caractere. Totuși, pentru a vă asigura că acesta este afișat în întregime de către cei mai populari clienți de mail sau pe dispozitivele mobile, restrângeți mesajul la aproximativ 40 de caractere.
- să surprindă ideea principală a newsletter-ului
- să reprezinte o completare a subiectului, exemplu:
- subiect1: “Email Marketing Goodies”, preheader1: “Email Marketing Best Practices”,
- subiect2: “Reduceri de sezon”, preheader2: “Paltoane la pret redus”
- să conțină un cuvânt care să îndemne abonații fie să deschidă newsletter-ul, fie să dea click pe ofertele din newsletter etc.
Pentru a adăuga un preheader draft-ului tocmai creat, faceți click pe Salvează draft și trimite, iar dacă alegeți unul deja creat din Newslettere > Draft-uri faceți click pe detalii. În ambele cazuri veți fi redirecționat către pagina Creare newsletter unde veți găsi secțiunea Preheader de unde veți da click pe Editează: