Optimizează la maxim conversiile magazinului tău online folosind inteligența artificială în email marketing. Dacă trimiți campanii de email marketing cu NewsMAN și utilizezi Aqurate, platforma bazată pe AI pentru eCommerce, poți activa integrarea acestora în câteva click-uri.
Pași activare integrare NewsMAN-Aqurate
1. Selectare serviciu email marketing NewsMAN din Integrări
În contul Aqurate, click pe butonul “Add” din secțiunea Your integrations > Add integration, apoi pe “Connect” din dreptul unde e listat serviciul NewsMAN.
2. Autorizare preluare automată a datelor din NewsMAN
Se vor rula procese în background de procesare date, timp în care poți trece mai departe.
3. Generare cod HTML personalizat din Aqurate
Urmează pașii de generare cod HTML Aqurate.
4. Adăugare cod Aqurate într-un email din contul NewsMAN
În editorul de newsletter drag & drop NewsMAN, mergi la Rânduri, adaugi un rând gol, apoi click pe Tab-ul conținut și trage în pagina pictograma HTML. Șterge codul inițial și lipește codul HTML personalizat copiat anterior din contul Aqurate.
Pentru ca serviciul Aqurate să funcționeze, e nevoie să ai active funcțiile Personalize și User Recommendations.
Poți folosi codul pentru a trimite newslettere personalizate din campanii individuale sau ca parte din diverse automatizări.
Identificarea contactelor cărora se poate trimite email personalizat standard sau automatizat se face atunci când fac o acțiune ex. vizualizare pagini site ca vizitator neautentificat, logare în site, abonare la newsletter, vizualizare sau achiziție produse.
5. Exemple de folosire integrare pentru trimitere emailuri cu recomandări
5.1. Trimitere newsletter cu recomandări
a) către cei care au și care nu au recomandări individuale de produse
Pentru a putea trimite newsletter cu recomandări, adaugă codul HTML Aqurate în email template conform pașilor descriși la pct 4. , după care inserezi o condiție de afișare a rândului de produse recomandate. Completezi nume și decriere, iar la Înainte pui {{#if aq_rec_las}} și După {{/if}}. Blocul de produse se va afișa doar pentru cei care au recomandări salvate.
Spre exemplu, poate fi newsletter simplu cu recomandări de produse sau automat, ex, welcome email, dar nu referitor la vreo comandă pre-existentă. Pentru cazul în care mai există abonați fără recomandări personalizate via Aqurate, poți adăuga și un rând de produse manual, de tip articole best sellers sau un rând dinamic de produse din site (ex. cele mai vândute, top vizualizate etc).
b) către cei care au sigur recomandări de produse personalizate
Dacă nu dorești sau uiți să pui condiția de afișare pe rând, poți trimite direct pe segment de abonați cu tag-ul Aqurate. Creează segmentul în prealabil, folosind secțiunea segmente din contul NewsMAN: Creare segment > Reguli segment > Variabile custom: aq_rec_las > Există.
5.1.2. Trimitere newslettere personalizate automatizate
Pentru a putea folosi codul Aqurate în automatizări și a avea acces la informații revelante din campaniile eCommerce, îți recomandăm să activezi și NewsMAN Remarketing.
Spre exemplu, poți crea automatizări după produsele vizualizate sau după vânzare, ex. recomandări pe baza ultimei vizite sau a ultimei comenzi.
Cerințe:
- când creezi automatizarea, pui condiția aq_rec_las -> Există sau Value dacă are deja comandă.
- în emailul din automatizare, adaugi codul HTML accurate în blocul de produse.
Trimite emailuri personalizate cu recomandări abonaților
Pentru a fi cât mai relevant în comunicările cu abonații, îți recomandăm să utilizezi cu încredere integrările care îți permit personalizarea campaniilor, precum NewsMAN-Aqurate. Ei vor fi mai înclinați să meargă mai departe în procesul de achiziție, dacă le personalizezi experiența și nu le trimiți doar produse aleatorii.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor cu implementarea trimiterii de campanii personalizate cu recomandări abonaților, scrie-ne pe chat sau la info@newsman.ro.