Un SMS este un mesaj scurt și poate avea maxim 160 de caractere text fără diacritice, sau 70 de caractere text cu diacritice.
Dacă folosiți variabile, link-uri, emoji, atunci este posibil ca mărimea mesajului să crească de la 1 SMS la două sau mai multe, în funcție de valorile câmpurilor pentru abonați.
În platforma NewsMAN aveți posibilitatea de a vedea de câte SMS-uri este nevoie pentru a vă trimite campania de SMS.
În pagina în care scrieți mesajul, imediat sub chenarul TEXT, veți vedea un avertisment referitor la mărimea campaniei de SMS.
Exemple de campanii SMS
Am pregătit patru exemple de campanii de SMS:
- primul conține diacritice si este nevoie de 2 SMS-uri pentru trimitere:
- al doilea nu conține diacritice, iar mărimea lui este de 1 SMS:
În cazul unui mesaj care conține un link, este posibil să depășească 1 SMS la trimitere dacă tracking-ul este activat. Mesajul poate fi mai mare după rescrierea link-ului.
- al treilea mesaj nu are diacritice, dar are un emoji din cauza căruia se încadrează în 2 SMS-uri:
- al patrulea conține variabila link, ce va fi înlocuită de link-ul personalizat al fiecărui participant la un webinar. Deși apare cu mărimea de 1 SMS, variabila va fi înlocuită la trimitere de link, din această cauză ar putea depăși maximul de 160 caractere și vor fi necesare 2 SMS-uri pentru trimitere.
Ce se întâmplă dacă depășesc un SMS la trimiterea campaniei?
Înainte de a trimite o campanie SMS, achiziționați credite SMS. Dacă mesajul are nevoie de 2 sau mai multe SMS-uri pentru a fi trimis, veți depăși numărul de credite disponibile, iar după trimitere veți primi o factură pentru creditele consumate în plus.
Dacă depășiți 1 SMS ca lungime, dar nu doriți să reduceți textul mesajului, puteți folosi SMS cu variantă grafică.