Pentru a putea posta un newsletter trimis pe rețelele de socializare Facebook și Twitter, NewsMan vă pune la dispoziție funcția Social networking. Pentru activarea acesteia trebuie doar să vă conectați contul de Facebook / Twitter cu Newsmanapp.
Postarea newsletterelor pe rețelele de socializare se poate face automat (pașii de mai jos, punctele 1 și 2) sau manual (detalii la finalul articolului, punctul 3).
1. Postarea automată a newsletterelor pe Facebook
Pasul 1: Intrați în Setări > Social networking [1]
Pasul 2: Bifați Da, la “Doresc postarea automată pe rețele sociale”, scrieți subiectul newsletter-ului în casuța text descriptiv (sau puteți schimba textul predefinit), apoi faceți click pe Salvează:
Pasul 3: Faceți click pe butonul Conectează-te:
Pasul 4: Permiteți accesul NewsmanApp la paginile dumneavoastră:
Pasul 5: Selectați pagina pe care doriți să apară postarea, apoi faceți click pe Salvează:
Pasul 6: Scrieți mesajul dorit:
Postarea pe Facebook va arăta astfel:
2. Postarea automată a newsletterelor pe Twitter
Pasul 1 și 2 sunt la fel ca și în cazul Facebook, listate la începutul articolului. Pentru a posta automat pe Twitter, continuați cu:
Pasul 3: Faceți click pe butonul Sign in with Twitter
Pasul 4: Conectați contul de Twitter cu NewsmanAppRO prin click pe Authorize app:
După conectare, veți fi redirecționat către pagina de Social networking a platformei Newsman.
De acum orice newsletter trimis se va publica pe Twitter, iar acesta se va afișa astfel:
3. Postarea manuală a newsletterelor pe Facebook / Twitter
Dacă nu doriți ca toate newsletterele să se publice automat pe rețelele de socializare:
a) Bifați NU la “Doresc postarea automată pe rețele sociale” (Pasul 2 de mai la începutul articolului), inserați textul descriptiv dorit și faceți click pe Salvează.
Intrați apoi în Newslettere > Listare newslettere, faceți click pe newsletter-ul dorit, iar din pagina de detalii a acestuia faceți click pe butonul Social (aflat în partea dreaptă) > Publică pe Facebook sau Publică pe Twitter:
b) Sau puteți crea o postare (pe Facebook / Twitter) în care să includeți linkul public al newsletterului, pe care îl găsiți în contul NewsMan după ce faceți click pe detaliile newsletterului.