Printre motivele pentru care nu v-ați primit propriul newsletter se numără următoarele:
- Newsletter-ul încă nu a fost confirmat. Pentru ca un newsletter să se poată trimite, trebuie confirmat, indiferent că l-ați programat să se trimită acum sau mai târziu (la Pasul 5 al următorului articol, găsiți detalii despre cum se poate confirma un newsletter)
- Conținutul newsletter-ului are caracter de spam și a ajuns în spam (textul este prea mare, conține doar imagini sau o singură imagine, subiectul este scris cu majuscule etc.). Puteți evita acest lucru, creând un conținut de calitate pentru newsletter.
- Domeniul de trimitere nu este validat prin DNS. Pentru validarea domeniului prin DNS urmați pașii din pagina Validarea și autentificarea domeniului de trimitere campanii de mail
- Sunt cozi la noi pe servere.
- Aveți domeniul blacklistat, iar newsletter-ul a fost anulat automat. Aflați mai multe detalii despre reputație scăzută.
Dacă nu vă regăsiți în niciuna dintre situațiile de la punctele 1, 2 și 3, vă rugăm contactați-ne.