O automatizare de welcome este o componentă importantă a oricărei strategii de marketing de succes.
În acest articol veți afla cum puteți activa o automatizare de welcome pentru un pop-up de abonare și cum să includeți un cod de discount în emailul de bun venit al automatizării.
Pașii sunt următorii:
A. Creați un segment pentru abonații care se abonează prin pop-up-ul de abonare.
B.1. În modul de editare formular de abonare, din tab-ul Configurare > secțiunea Segmente, selectați segmentul creat în pasul anterior. Astfel, după confirmarea abonării, abonații vor fi adăugați în listă și în segmentul ales.
B.2. Activarea și editarea pop-up-ului modal de abonare (dacă încă nu aveți un pop-up, aflați pașii pentru crearea unui pop-up de abonare).
La acest pas puteți modifica:
- comportamentul ferestrei modale (timpul de afișare al pop-up-ului etc.)
- aspectul ferestrei modale (textul care face referire la discount, alegeți culorile care apar in pop-up, culoarea textului, culoarea de fundal, culoarea butonului de abonare)
- și puteți activa pop-up-ul din tab Configurare > General:
C. Activarea și editarea automatizării prin care, după abonare, să se trimită un mail de bun venit care conține codul pentru discountul anunțat în pop-up. Etapele ce trebuie urmate sunt aici:
- din tab-ul Automatizare bifați căsuța Activează o automatizare pentru acest formular.
Se va activa o automatizarea de welcome cu 3 emailuri pe care să le personalizați așa cum doriți.
- dați click pe fiecare email pentru a schimba logo, text și să adăugați codul de discount. Puteți da click și pe timpul de așteptare pentru a-l modifica.
- Puteți apăsa butonul în formă de plus pentru a adăuga încă un email în automatizare.
- Finalizați prin click pe Salvare formular din dreapta.
NOTĂ: Pop-up-ul de abonare se poate modifica și după ce automatizarea a fost creată, fără a fi nevoie să se schimbe codul de discount.