A. Pentru a testa o automatizare sau un email flow deja creat, pe lângă pașii de aici, recomandam sa urmați si acești pași:
1. Verificați feed-ul in cont.
2. Intrați în Setari > Remarketing, faceți click pe butonul Verifica instalarea

2. Apare acest mesaj “Este instalat și funcționează corect” si NewsMAN Debug tool.
3. Deschideți ‘NewsMAN Debug’ – creeați cont in cadrul acestui tool, vizualizați câteva produse de pe website, ulterior adaugați-le in cos, plasați si finalizați comanda/ comenzi de test. Daca apar tipurile de events: product impressions, set cart, purchase – flow-ul a fost efectuat cu succes.
- Nu se mai face in plus identificarea adreselor si din formulare/ pagina de checkout/ purchase (clienți) daca adresele respective sunt si abonați.
- Clienții nu sunt mereu abonați sau invers.
- Clienții au status vizitator in platforma, către aceștia nu se trimit newslettere, ci automatizări.
- Daca un client se abonează prin bifa de abonare la pagina de checkout sau formular de abonare, acesta devine abonat.

3. Verificați daca product id din feed este același cu product id din pagina de cart/ checkout/ purchase:

– daca product id din feed nu este același cu product id din pagina de cart/ checkout/ purchase, aveți bounce, nu aveți feed setat in cont sau aceste erori apar când in cos / comenzi sunt prezente produse care nu exista in feed-uri.:
